Ta et kurs eller utdannelse som varer livet ut!

Husbrukkurs i massasje - 4.-5. Januar 2025

Ønsker du å lære massasje på rygg, armer og ben, skuldre og nakke, og uten å bli sliten? Synes du det er godt å få massasje? Eller lurer du på om du skal ta Massør-utdannelsen? Bli med på helgekurs som du vil ha nytte av livet ut! Kurset går over en helg, lørdag og søndag fra kl. 09:00-16:00 begge dager. Du kan ha på deg treningstøy/joggebukse/T-skjorte. Ta med innesko som rene joggesko eller sandaler med sokker i. Det kan være lurt å ta med noe å notere med og på. Husk å ta med lunsj. Pris 1 person kr 2400,- Pris 2 personer kr 4000,- Kurssted: NOMAS skolen, Selma Ellefsensvei 6, 0681 Oslo. Ønsker du å gå kurset gå til: "Påmelding - Kontakt oss"

Del 2 Massasje til Husbrukkurs 23.-24. november

Du har gått på Massasje til husbrukkurs og ønsker påfyll. Da er dette veien videre, og enda et herlig helgekurs. Vi legger fokus på: skuldre, ansikt, sete, fot og hånd-massasje. Bli med videre og nyt helgen igjen med oss! Lørdag og søndag, kl. 9-16. Synes du det er godt å få massasje? Eller lurer du på om du skal ta Massør-utdannelsen? Få litt påfyll! Pris 1 person kr 2400,- Pris 2 personer kr 4000,- Ønsker du å gå kurset gå til: "Påmelding - Kontakt oss"