Vurderer du en vending i livet, få litt påfyll, eller kanskje du har et ønske om et nytt yrke?
Vi har små kurs og hel utdannelse innen Massasje-feltet.

Du kan bli Massør iløpet av 5 måneder hos oss. Det er stor etterspørsel etter våre dyktige terapeuter som ofte får jobb før de er ferdig utdannet.

NOMAS er forkortelse for Norges Massasjeskole, og Norwegian Massage. Vi underviser i fantastiske teknikker med "gammel og ny kunnskap" samlet og helt unikt hos oss.

Vi er spesielt gode på arbeidsteknikk så du ikke blir sliten, men styrker kroppen. Det fysiske og psykiske henger sammen, og dette lærer du også om hos oss.

Vi har over 60 års erfaring i utdannelse av massører, og våre lærere har lang fartstid i undervisning på den tidligere skolen Axelsons i Norge. Nå bygger vi faget videre som Norwegian Massage.

Bli med - bli best!